4t. Projecte FORMIGUES COOPERATIVES a EF

Aquest curs la nostra escola ha començat a participar en el projecte de FORMIGUES COOPERATIVES. Es tracta d’un projecte telemàtic cooperatiu entre escoles de Catalunya on l’alumnat experimentarà, crearà i intercanviarà reptes cooperatius a la classe d’Educació Física.

Aquest trimestre hem fet la primera etapa d’experimentació dels reptes proposats. Tot practicant mil i una habilitat motriu hem treballat en EQUIP, ens hem AJUDAT, hem IMAGINAT maneres de superar els reptes, hem ACCEPTAT i superat els moments de frustració i hem esclatat d’ALEGRIA tots junts quan els hem aconseguit.

Clica aquí per veure-ho.