4t. SORTIDA AL RIU LLOBREGAT

L’alumnat de 4t hem fet una sortida al riu Llobregat en el seu curs baix, a l’alçada de Sant Joan Despí amb l’Àngel Arroyes de la Fundació Arrel.

Hem anat des de l’escola fins al riu pel camí dels horts i hem fet experiments i observacions de l’entorn del nostre riu.

Nosaltres hem col·laborat en el transport de quatre telescopis per poder fer les diferents observacions.

Amb el telescopi hem observat una gran varietat d’ocells com els ànecs collverds,  polles d’aigua, bernat pescaire, martinet blanc, xoriguer i aligot comú.

Hem caminat fins la planta potabilitzadora i allà l’Àngel ens ha explicat el cicle de l’aigua a la natura i el cicle de l’aigua a les ciutats.

Hem observat l’aigua del riu i hem fet experiments per comprovar la seva transparència, el PH i la velocitat de l’aigua del riu. Hem agafat mostres d’aigua per comprovar si el riu té sals minerals o no.

Ens ho hem passat molt bé, però ens hem cansat moltíssim.