4rt. ANEM A L’AUDITORI DE BARCELONA

El dia 05/04/2022 4t vam anar a l´Auditori de Barcelona. Vam agafar l’autocar per arribar-hi. Quan vam arribar, vam esmorzar i vam entrar a l´Auditori. Llavors, l’Assumpta, que és la coordinadora del projecte, ens va fer un discurs. A continuació, vam fer la nostra obra musical que havíem composat. Primer 4t B i després la classe de 4t A. Una vegada vam reproduir l’obra, van sortir les altres escoles a tocar els instruments i nosaltres vam fer de públic.

Quan va acabar d’actuar tothom, els compositors professionals ens van donar les gràcies per venir i per la feina que havíem fet. Vam sortir de l’Auditori, vam esperar una mica l’autocar i vam tornar a l’escola.

Va ser molt especial!

Les reporteres i els reporters de 4t