2n B i 2n C. EDUCACIÓ VIÀRIA

Les noies i nois de 2n B i C hem participat en una sessió a l’escola sobre educació viària. La Vero i el Jordi, policies de Sant Joan Despí ens han vingut a visitar i a explicar-nos com són d’importants les normes per a la bona convivència tant a l’escola, a casa, com quan anem pel carrer. Hem aprés quins són els espais segurs per nosaltres: voreres, semàfors, pas vianants… També ens han explicar què hem de fer en cas de perdre’ns: demanar ajuda a la policia, esperar quiets en un lloc que ens vinguin a buscar, demanar a una mare amb nens que truqui als pares o a la policia… Per això és important saber el nostre número de telèfon i adreça, per tal de poder localitzar les famílies ràpidament.

I hem aprés a recordar el número de la policia  112