2n A. EDUCACIÓ VIÀRIA

Les nenes i nens de 2n A hem participat en una sessió a l’escola sobre educació viària. La Vero, el Jordi i el Julián, policies de Sant Joan Despí, ens han vingut a visitar i a explicar-nos com són d’importants les normes per a la bona convivència tant a l’escola, a casa, com quan anem pel carrer. Hem aprés quins són els espais segurs per nosaltres: voreres, semàfors, pas de vianants… També ens han explicat què hem de fer en cas de perdre’ns: demanar ajuda a la policia, esperar quiets en un lloc a que ens vinguin a buscar, demanar a una mare amb nens que truqui als pares o la policia. Per això és important saber el nostre número de telèfon i l’adreça, per tal de poder localitzar la família ràpidament.

I hem aprés a recordar el número de la policia  112