UTOPIES PER A UN MÓN MILLOR

Durant aquest mes de febrer hem treballat a l’escola: “Utopies per a un món millor”. Són uns tallers adreçats a l’alumnat de primària per treballar l’educació en valors, la pau i el consum responsable.

Primer i segon de Primària han fet el següent taller:
AUS MIGRATÒRIES:
Aus Migratòries ens parla d’històries de nenes i nens migrants.
També ens parla de les vivències de milers de nenes i nens que cada any fan el camí com a migrants, i de les migracions al llarg de la nostra història contemporània,mitjançant la lectura d’àlbums il·lustrats, i una bonica presentació audiovisual.

Veure les imatges de 1r

Veure les imatges de 2n

Els grups de tercer, quart, cinquè i sisè han realitzat el següent taller:

La Nur i en Llorenç van haver de fugir:
Es tracta d’un taller plàstic en el qual, a més de conversar, han analitzat  imatges de llibres il·lustrats i han elaborat un petit llibre d’artista.

Treballem sobre les emocions i l’expressió lliure de nenes i nens. Promovem l’empatia envers altres nens i nenes refugiades i exiliades.

Veure les imatges de 3r

Veure les imatges de 4t