SETMANA DE LES BONES PRÀCTIQUES

Del 6 al 10 de febrer hem treballat a l’escola la Setmana de les Bones Pràctiques.

Ens hem centrat en el tema del diàleg com la millor manera de resoldre els conflictes.

Hem dedicat una estona cada dia a treballar aquest tema fent servir la dinàmica dels Cercles Restauratius i recursos com contes, fotografies i cartes d’emocions.

També hem construit un “Tòtem”, que és un objecte que serveix per passar la paraula i portar a terme el diàleg d’una manera ordenada. A la rotllana només pot parlar qui té el Tòtem. La resta ha d’escoltar atentament, sense jutjar, i amb respecte a la persona que parla.