SETMANA DE LA CIÈNCIA 2022

A Sant Joan Despí s’ha celebrat fins al 18 de novembre la Setmana de la Ciència 2022, una iniciativa per difondre la importància de la ciència per entendre el món i per despertar l’esperit científic entre els infants i joves de la ciutat. Durant aquesta setmana s’han realitzat moltes activitats de divulgació científica adreçades a tots els nivells educatius: escoles bressol, educació infantil i primària, educació secundària obligatòria, cicles formatius, batxillerat, programa de formació i inserció i formació de persones adultes.

La Setmana de la Ciència de Sant Joan Despí, que arriba a la vuitena edició, se celebra durant el mes de novembre coincidint amb la commemoració del Dia Mundial de la Ciència. Durant aquests dies s’organitzen activitats de difusió científica com ara experiments, gimcanes, xerrades, contes, espectacles, jocs, construccions, observacions i activitats de descoberta.

Les activitats estan relacionades amb diferents disciplines científiques: la biologia, l’astronomia, la geometria, la matemàtica, la química, l’oceanografia, la robòtica, la física… L’objectiu de les activitats és acostar la ciència i la tecnologia a l’alumnat i fomentar les vocacions científiques.

Aquí teniu una mostra de les activitats que s’han portat a terme a la nostra escola:

ESTELS
PRIMER