#repteacasa 6: Ens disfressem!!

Iniciem aquesta setmana amb el sisè repte a casa. Segur que en més d’una ocasió durant aquests dies heu pensat: Com m’agradaria ser un/a…. heu remenat en el bagul de les disfresses i us heu transformat en allò que desitjàveu. La imaginació i la creativitat sempre ens fan passar molt bones estones i els jocs de rol són un eix fonamental en l’aprenentatge dels vostres fills i filles.

El #repteacasa 6 d’aquesta setmana és fer-vos una fotografia o un vídeo amb la vostra millor disfressa. La fotografia la podeu enviar a l’adreça de correu electrònic: femescolaacasa@escolapaucasals.catTeniu de temps fins diumenge 17 de maig

Som-hi! Deixeu anar la vostra imaginació i lluïu els vostres dissenys més originals!!!

ENLLAÇ ALS VÍDEOS ENLLAÇ A LES FOTOS