#repteacasa 3: Roses de Sant Jordi!!

Iniciem la setmana de Sant Jordi amb un nou #repteacasa. Aquest Sant Jordi és diferent, segurament el més estrany que haguem viscut mai, però segur que a casa aquests dies ens trobem amb algun cavaller/a, un drac o una dragolina, o una princesa per alegrar-nos la diada de Sant Jordi.

El dia 23 d’abril, normalment, els carrers s’omplen de roses, nosaltres aquest any us proposem omplir de roses virtuals l’hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí.

Totes les fotografies que ens envieu, les farem arribar a tot el personal sanitari, treballador/es i malalts/es de l’hospital. Si aconseguim amb les nostres roses i els nostres missatges arrencar un somriure a tothom de l’hospital serà el Sant Jordi més especial.

El repte d’aquesta setmana consisteix en que ens envieu una fotografia on aparegui una rosa que hagueu dibuixat, fet amb alguna manualitat o simplement descarregat d’internet (compte amb els drets d’autor) i acompanyar-la d’una frase amb un curt missatge positiu i d’ànims. Si en la fotografia sortiu algun membre de la vostra família entenem que cediu els drets d’imatge perquè la puguem enviar a l’hospital.

La fotografia la podeu enviar a l’adreça de correu electrònic: femescolaacasa@escola-paucasals.cat. Teniu de temps fins dimecres 22 d’Abril. Totes les fotografies que arribin les penjarem a la pàgina web de l’escola a l’article: #repteacasa3: Roses de Sant Jordi!!

Som-hi omplim de roses l’Hospital Moisès Broggi!!

Aquí us deixem el recull de totes les fotografies i vídeos que ens han arribat.

ENLLAÇ ALS VÍDEOS ENLLAÇ A LES FOTOS