Reculls: 5èB. Sortida Vallparadís.

El dia 22 de març de 2018 totes les nenes i nens de l’escola vam anar de sortida al parc Vallparadís. Era la sortida que cada any fem durant les jornades esportives. Aquest any, però era diferent: vam pintar el parc de color taronja. Vam fer moltes activitats com una cursa d’orientació  per tot el parc i una passejada amb canoa pel llac. Després de fer aquestes activitats vam anar a dinar tots els cursos junts.

La cursa d’orientació ens va posar una mica nerviosos i nervioses perquè pensàvem que ho faríem malament, però finalment va ser molt divertit. Els nervis també els vam sentir quan els monitors ens donaven la classificació dels equips. Volíem guanyar!! Ens havíem esforçat!!! Quan vam acabar la cursa d’orientació estàvem esgotats. Semblàvem “pebrots escalivats“.

Per fer l’activitat de les canoes ens vam distribuir per grups de 4 o 5. Per poder pujar a la canoa alguns vam passar por. Per què? Perquè es movia d’allò més. Uffffffffff! A aquests nervis per pujar els acompanyaven els nervis de fer una activitat que feia molt temps que no practicàvem. Alguns grups, que tenien moltes ganes de remar, en un tres i no res es van col·locar als extrems del llac. Vam fer una carrera amb les canoes i alguns grups no sabien com remar perquè la canoa avences i anava donant voltes sobre ella mateixa. Semblàvem “tiovivos”. Alguns estàvem mortets de por pensant que la canoa es podia girar i cauríem a l’aigua. Ens ho vam passar molt bé i va ser tot un èxit, tot i que… vam sortir molls fins les calzes i calçotets.

A l’hora de dinar ens vam posar molt contentes i contents perquè estava tota l’escola allà i podíem anar a saludar als nostres germans i germanes petites. Va ser una experiència que sempre recordarem.

Mireu com vam gaudir!