Reculls: 3r i 6è Fem l’activitat: I Mostra de lectura en veu alta

El passat dijous 24 de maig els grups de 3r i 6è de Primària vam participar en la Primera Mostra de Lectura en veu alta de la localitat.  Una activitat proposada per l’Ajuntament de Sant Joan Despí amb col·laboració del Centre de Recursos del Baix Llobregat i amb totes les escoles públiques de Sant Joan Despí.

Les lectures les va preparar tot el grup-classe dels dos tercer i van ser només deu nens i nenes els representants de tercer. No hi havia prou aforament a l’escenari.

Les nenes i els nens de 3r van fer el camí acompanyats dels seus companys i companyes de 6è, semblaven padrins i fillols molt ben avinguts.

S’ho van passar d’allò més bé a l’Auditori de la Biblioteca Miquel Martí i Pol, escoltant els seus companys i companyes.

Veure les fotografies i els vídeos.