RECOMANACIONS PER FER AMB ELS INFANTS A CASA

Benvolgudes famílies,

Us volem transmetre el nostre suport en aquests moments tan difícils per totes i tots. És per això que des de l’escola hem decidit fer-vos un seguit de recomanacions que podeu fer a casa amb els vostres fills o filles durant aquest període excepcional.

Així doncs, la primera recomanació, comuna per tot l’alumnat, és que els expliqueu o llegeixin contes una estona cada dia. Deixeu-los que triïn allò que els vingui de gust llegir, però animeu-los a fer-ho cada dia una estona.

La segona recomanació són activitats didàctiques de recursos online per fer des de casa. Aquestes activitats són un repàs i reforç d’allò que hem treballat a l’escola, no us aconsellem fer cap contingut que no s’hagi treballat prèviament:

• P3, P4, P5:

La Motxilla. Recursos educatius

• 1r:

Rebost digital. Pàgina web de l’escola. L’alumnat podrà fer totes les activitats proposades a l’espai “Recursos TAC llengua 1r” i “Recursos TAC matemàtiques 1r”.

• 2n:

Rebost digital. Pàgina web de l’escola. L’alumnat podrà fer totes les activitats proposades a l’espai “Recursos TAC llengua 2n” i les activitats de Camins d’Aprenentatge de Matemàtiques que ja hagi realitzat a l’escola, per tal de reforçar aquells continguts o competències.

• 3r, 4t, 5è i 6è:

Rebost digital. Pàgina web de l’escola. L’alumnat podrà fer les activitats de Racons de Llengua i Camins d’Aprenentatge de Matemàtiques que ja hagi realitzat a l’escola, per tal de reforçar aquells continguts o competències.

Per a tots els nivells us recomanem també les activitats de la següent pàgina web:

80 recursos educatius per aprendre des de casa.

La tercera i última recomanació és de caràcter més lúdic i creatiu, però també amb un important interés pedagògic:

21 idees creatives i educatives per fer amb nens i les nenes a casa.

70 ideas para jugar en casa.

Tota aquesta informació la podreu trobar també a la pàgina web de l’escola.

Molts ànims famílies!

Totes i tots junts ens en sortirem.