PROJECTE TANZÀNIA A L’ESCOLA PAU CASALS

Benvolguts i benvolgudes,

Des de la Comissió de Solidaritat/Tanzània volem agraïr a totes les persones que han format part d’alguna manera en aquest recapte de diners en favor del projecte de l’Elena, Mesiakini:

Moltes gràcies a l’equip directiu, als i les mestres i al personal de l’escola, a l’AMPA, a aquelles famílies que han participat portant pastissos, begudes i dolços per a vendre, i com no, a les famílies que els han comprat. Mil gràcies a tothom per haver posat el vostre granet de sorra per tal que arribéssim als 1.020 euros recaptats.

Més Informació:

Mil gràcies a tothom, i bon estiu!

Comissió de Solidaritat/Tanzània

Veure imatges dels berenars