PREINSCRIPCIÓ CURS 2023-2024 (12/06/2023 – NOVETAT: ASSIGNACIONS DEFINITIVES I LLISTES D’ESPERA)

Aquí trobareu tota la informació i enllaços necessaris per realitzar la preinscripció per al curs 2023-2024. La mantindrem actualitzada, així que us recomanem fer-hi un cop d’ull sovint.

• La preinscripció es farà de manera telemàtica des del 6 fins al 20 de març.
  • Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, podran fer-lo a l’escola, només amb cita prèvia (trucant al telèfon 933733460).

PREINSCRIPCIÓ

• Feu la sol·licitud de preinscripció telemàticament.
  • Rebreu justificant de recepció per correu electrònic.

En els següents enllaços trobareu tota la informació referent al procés de preinscripció escolar per al curs 2023-2024 i concretament pel nostre centre. És molt important que llegiu bé cadascun dels apartats. Cliqueu a sobre de cada requadre per accedir-hi a la informació:

*Algunes informacions estan pendents de publicació i les anirem actualitzant, disculpeu les molèsties.

Trobareu més informació en les següents webs:

ESTUDIAR A CATALUNYA (web preinscripció)

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ