PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021 (NOVETAT PUBLICAT LLISTAT BAREM PROVISIONAL PUNTUACIÓ)

Accès Llistat Barem Provisional Puntuació!!!! (29 maig 2020)

Aquí trobareu tota la informació i enllaços necessaris per realitzar la preinscripció per al curs 2020-2021. La mantindrem actualitzada, així que us recomanem fer-hi un cop d’ull sovint.

• La preinscripció es farà preferentment de manera telemàtica (apartat A) des del 13 fins al 22 de maig.
  • Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, podran fer-lo de forma presencial (apartat B) a l’escola, només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig.
  • Per presentar la sol·licitud i la documentació de manera presencial cal demanar cita prèvia (ja disponible).

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

• Demaneu cita prèvia al següent enllaç: CITA PRÈVIA (ja disponible)
  • Prepareu originals i, si pot ser, fotocòpia de la documentació.
  • El dia i hora acordat, veniu al centre a fer la preinscripció seguint les següents normes:
  • Veniu una sola persona adulta (Hi ha dues excepcions: Acompanyada d’un adult dependent a càrrec seu o acompanyada de menors, en aquest últim cas hauran de romandre al seu costat sense trencar les distàncies de seguretat ni jugar als espais del centre).
  • Heu d’accedir al recinte escolar amb mascareta, i recomanem guants i el vostre propi bolígraf.
  • En cas que pertanyeu a un grup de risc o presenteu símptomes, podeu delegar per escrit en una altra persona.

En els següents enllaços trobareu tota la informació referent al procés de preinscripció escolar per al curs 2020-2021 i concretament pel nostre centre. És molt important que llegiu bé cadascun dels apartats. Cliqueu a sobre de cada requadre per accedir-hi a la informació:

*Algunes informacions estan pendents de publicació i les anirem actualitzant, disculpeu les molèsties.

Trobareu més informació en les següents webs:

ESTUDIAR A CATALUNYA

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ