P5. PARC VALLPARADÍS TERRASSA. SORTIDA JORNADES.

Les Marietes i les Papallones hem anat amb tots els nens i nenes de l’escola a la sortida de les Jornades Esportives, ens ho hem passat genial, hem pujat i baixat pel rocòdrom, alguns hem arribat a la primera campaneta, altres a la segona que estava a tocar del pont, i els que no, ho hem intentat i tots i totes hem provat les forces, ha estat genial! Després hem fet jocs col.laboratius ajudant-nos molt per aconseguir el que ens havíem proposat.  I més tard hem dinat a una explanada amb la resta d’infants de l’escola, els germans i germanes ens han vingut a veure i hem estat molt bé.  Al final, una mica de joc lliure al parc i cap a l’escola feliços d’haver viscut plegats un dia tant bonic.