P5-B i 4t-B COMPARTIM PROJECTE ÀLIGUES

Estimades famílies:
Estem molt engrescats amb el projecte de les àligues, hem començat el trimestre amb molta il·lusió i entusiasme i amb ganes d’investigar i descobrir més coses de les àligues. A més, hem tingut una idea… hem decidit convidar als alumnes de 4t B a la gran exposició que farem de les àligues. El dia 20 de febrer, els hem convidat “formalment” a la nostra classe i els deixarem amb la boca oberta quan vegin tot el que sabem i hem investigat. Els hem portat una invitació i els alumnes de quart s’han quedat molt sorpresos i contents i ens han fet una carta d’agraïment per cadascú de nosaltres! Quines ganes i quina emoció!!!

Veure les imatges.