P5 – ANEM A LA BIBLIOTECA DEL POBLE

Bona tarda famílies!!

La setmana passada l’alumnat de P5 va fer una visita a la biblioteca Mercè Rodoreda. Un cop allà els hi van llegir uns contes molt bonics i els hi van explicar els diferents racons que té la biblioteca. Per finalitzar la visita els van deixar que poguessin llegir els llibres que volguessin.

Què bonic veure’ls engrescats dins dels diferents contes i compartint amb els amics i amigues les aventures que anaven llegint!

Van tornar a l’escola molt emocionats i amb ganes de tornar-hi! Van descobrir un nou món, un món ple de llibres on et poden portar a un món màgic…

Veure les imatges