P3 – CELEBREM LA CASTANYADA

S’acaba Octubre i les Tortugues i els Eriçons celebrem la Castanyada. De P4 a 6è, els nostres companys i companyes fan tallers a l’Ecocastanyada, i mentrestant, nosaltres ens reunim a la mateixa classe per viure plegats tot un dia de sorpreses!
Al matí, ens trobem tots els nens i nenes de P3 a la classe de les Tortugues. La Núria, l’Alba, la Rosa i la Imma, ens expliquen que és un dia especial, una festa a l’escola, i de cop i volta… Toc, toc ,toc! Obrim la porta i apareix una castanyera que està buscant a les seves amigues. Poc després, tenim tres castanyeres a la classe i ens expliquen un conte: “Castanyes amb Banyes”.
A la tarda, estem expectants, els companys més grans de l’escola ens han preparat unes paperines, n’han fet moltes! Ens diuen, que són per portar castanyes torrades a casa, i que ens les donaran unes castanyeres molt i molt especials!!! I si que han vingut!, ens han repartit les castanyes i nosaltres hem explicat coses de la classe i hem ballat les danses de la Castanyera amb elles.

Veure les imatges