INFORMACIÓ MATRÍCULA CURS 2020-2021 ALUMNAT NOU

L’alumnat a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció en la nostra escola per al curs 2020-2021, ha de formalitzar la matrícula del 13 al 17 de juliol, ambdós inclosos. L’alumnat que no ho faci en aquest període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

El tràmit de la matrícula es realitzarà telemàticament, enviant un correu electrònic a l’adreça: a8026661@xtec.cat
En aquest correu caldrà expressar l’acceptació de la plaça atorgada en el nostre centre i l’enviament de la documentació necessària. Des de l’escola, respondrem amb un correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Quan no es disposi dels mitjans telemàtics necessaris, es podrà formalitzar la matrícula presencialment demanant cita prèvia, mitjançant l’aplicació: Accés aplicació cita prèvia o per telèfon 933733460 de 9:00 a 13:00h.

La documentació que cal presentar per matricular-se és:

• 1 fotografia recent per l’alumnat de P3 (8 fotografies si es formalitza la matrícula presencialment).
  • 1 fotografia per la resta d’alumnat nou en altres cursos (4 fotografies si es formalitza la matrícula presencialment).
  • Fotocòpia targeta sanitària.
  • Fotocòpia carnet de vacunacions.
  • Fotocòpia de dades bancàries.

La falsedat o el frau en les dades al·legades o en la documentació aportada comporta la invalidació dels drets de prioritat i fins i tot, si escau, la pèrdua de la plaça assignada.

1. Mateu Martínez

Únicament un petit dubte a nivell de matriculació vía telemàtica, el correu electrònic amb l’acceptació expresa de la plaça està clar, però la documentació s’ha d’adjuntar en format pdf? s’ha d’enviar al centre per correu ordinari? i en cas de poder-se enviar en forma d’arxius, les 8 fotografíes en el cas dels alumnes de P3 en quin format han de ser, no és suficient amb enviar una sola foto? o s’ha d’adjuntar el mateix arxiu fotogràfic 8 cops? ó un arxiu pdf què inclogui les 8 fotografíes?
    Moltes gràcies.

1. Escola Pau Casals Autor de l'article

La documentació la podeu enviar adjunta al correu electrònic d’acceptació en el format que vulgueu (pdf, qualsevol format d’imatge…), no per correu postal. En el cas de les fotografies si les envieu per correu electrònic amb 1 és suficient, les 8 són si formalitzeu la matrícula presencialment.
      Salutacions.