Fem escola a casa

Benvolguts i benvolgudes,

Durant aquests dies tan complicats, ens agradaria que poguéssim compartir els desitjos de tota la Comunitat Educativa en forma de dibuix, foto o vídeo. Per aquest motiu hem obert aquest espai en el qual anirem publicant tot allò que ens envieu i poder-ho compartir amb tota l’escola.

Les vostres aportacions les podeu enviar al correu electrònic: femescolaacasa@escola-paucasals.cat

Animeu-vos a participar!

ENLLAÇ ALS VÍDEOS

1. Espe

Quins dibuixos tan macos i feines tan ben fetes! Us trobo molt a faltar! Segur que d’aquí res ens tornem a veure. Petonets i abraçades per tothom ??