EMISSARIS DESPITOLTES

Bona tarda!

Aquest matí hem tingut la visita dels EMISSARIS DESPITOLTES a l’escola! Ens han explicat moltes coses d’aquest carnestoltes que ja arriba!

Aquesta tarda ens han donat les següents consignes  per venir a l’escola el dimecres, dijous i divendres vinent:

Dimecres 27 de febrer: Amb roba molt gran vindràs, de la teva mare, pare, germans, avis… serà.

Dijous 28 de febrer: El cap has de portar ben guarnit, amb perruca, barrets, cara pintada o el cabell atrevit.

Divendres 1 de març: No et treguis el pijama al sortir del llit, pots agafar el peluix i posar-te les sabatilles que passarem un dia divertit.

I no deixeu de participar en el carnaval del poble, dijous amb l’arribada del Despitoltes i el dissabte a la rua!

Veure les imatges