6è – CANTÀNIA

Bon dia famílies!

El dia 5 de juny tot l’alumnat de 6è vam anar a l’Auditori de Barcelona a cantar.

Va ser un dia molt especial per l’alumnat de sisè. Era la primera vegada que cantàvem a l’Auditori de Barcelona. Aquesta Cantània la portem assajant a l’escola des de Gener.

A les 20:00 de la tarda va arribar el gran moment. Era un moment molt especial per tots els que participàvem.

Els llums de l’Auditori es van apagar entre cançó i cançó, fent que tothom es quedés en silenci. L’espectacle va ser molt animat gràcies a les dues solistes i l’orquestra.

Tot estava envoltat de pares i mares que venien a veure els seus fills i filles actuar.

Va ser una nit inoblidable i exitosa per tot l’alumnat de sisè.

Veure les imatges