5è – TALLER DE PERCUSSIÓ (BATUCADA)

Els mestres de l’escola de batucada, van venir a fer un taller amb l’alumnat de 5è. Els van ensenyar com neix aquesta activitat musical, quin és el seu ús i els seus instruments. El taller l’han fet en tres sessions on els infants han après a tocar tots els instruments. Aquesta activitat els va agradar molt perquè són instruments especialitzats per tocar al carrer pel seu so i que a l´escola no tenim. Per tant, van aprofitar l´ocasió per conèixer, experimentar i gaudir tots els instruments, ja que al mes d´abril ho posaran a la pràctica a les jornades d’esport de l´escola.

Veure les imatges i els vídeos