5è – BATUCADA

A cinquè hem realitzat un taller de batucada en el qual durant tres setmanes (tres sessions de música) han vingut a l´escola quatre persones d’un grup de batucada de Molins de Rei anomenat “Baketomba” a ensenyar-nos com tocar i com fer aquests ritmes brasilers. Van portar instruments típics de la batucada que pel seu so (apte per al carrer) i la seva mida no disposem a l’aula. L´alumnat ha gaudit molt al poder tocar per primera vegada aquest tipus d’instruments i han après a treballar en equip formant la seva pròpia batucada.

Veure les imatges

1. Cristina Busquets

Volia felicitar l’escola per aquesta iniciativa…trobo genial incloure aquestes activitats, que obren d’altres opcions de lleure als infants . Sempre és interessant descobrir coses…… Gràcies!!!