5è A i B – GEP

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

En iniciar el mes de febrer l’alumnat de cinquè van iniciar una experiència nova per ells i elles: les matemàtiques experimentals en anglès. Ja portem tres sessions i n’estem tothom molt satisfet. Són reptes que entomem amb il·lusió i ganes, tant l’alumnat com el professorat.

A mesura que anem adelantant en el projecte ho anirem veient.

Per fer un petit tast aquí teniu unes imatges de les tres sessions:

3a sessió:

2a sessió: