4t – VISITA DE L’IL·LUSTRADOR TATAY

Bon dia famílies,

Dimarts passat ens va visitar l’il·lustrador Jordi Fenosa Tatay. L’alumnat de 4t havia llegit un llibre que ell havia il·lustrat “El dia que el metro ens va empassar”.

El Jordi ens va explicar el seu dia a dia i per acabar ens va signar el llibre a cadascú. Ens va comentar que ell també escriu llibres per a nens i nenes i il·lustra llibres de text. En acabar va personalitzar la seva signatura amb un dels dibuixos del llibre.

Abans de marxar ens va fer un dibuix per a tots i totes on ens anima a continuar llegint: “Endavant i no deixeu mai de llegir” .

Va ser una sessió molt amena i entretinguda. Després de llegir el llibre a l’escola és molt gratificant compartir un moment amb l’autor o l’il·lustrador del llibre. Ens apropa a la lectura i ens engresca a continuar llegint.

A continuació veieu el bé que ens ho vam passar.

Veure imatges