4t- TROBADA DE FORMIGUES COOPERATIVES

Bon dia famílies!

L’alumnat de 4t de les escoles Perich i Valls, Espai 3 i Pau Casals van participar en la 1a trobada de Formigues Cooperatives al poble com a tancament del projecte que s’ha treballat conjuntament al llarg del curs.

L’alumnat es va distribuir en diferents equips barrejant les tres escoles amb l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Ferrer i Guàrdia que coordinava els diferents reptes físics cooperatius dins l’àrea d’Educació Física.

Va ser una trobada molt enriquidora, motivadora on tothom s’ho va passar molt bé treballant sempre de manera col·laborativa.

Veure les imatges