4t – PROJECTE HORT ESCOLAR

Dilluns i dimarts a la tarda l’alumnat de 4t va anar a l’hort de l’escola amb l’Àngel del Centre Medioambiental l’Arrel.

Amb ell van continuar la feina que havia començat l’alumnat de 5è arrencant les males herbes, i el nostre grup va cavar la terra, van llençar adob de cavall i després el van remoure per tal que es distribuís adequadament. Van utilitzar diferents eines com l’aixada, la fanga, el rasclet i els escarificadors.

L’endemà van fer el forat a la terra i van plantar enciams, faves, cols, cebes i bledes.

Cada nen i nena s’ha emportat a casa un planter d’enciam per comprovar el creixement més directe i poder-se’l menjar.

Ja us anirem informant de l’evolució del nostre hort!

Us deixem unes imatges de nostra tasca.