4t – ÒPERA AL CAIXA FÒRUM

L’alumnat de quart hem visitat l’exposició Òpera: poder, ambició i política al Caixa Fòrum.
Aquesta exposició us la recomanem per a tota la família perquè és una exposició immersiva del món de les arts escèniques. Inclou la música, l’escenografia, els diferents teatres europeus des de fa 400 anys i totes les arts en general.
Us deixem algunes opinions dels nens i nenes:
“ les àries, cançons de les òperes, m’han agradat molt”
“observar tota l’exposició i escoltar el seu so m’ha encantat molt, la qualitat del so és boníssima”
“els detalls que hi havia en cada sala, tot està molt ben preparat”
“les sales, les exposicions i el so són genials”
”una de les sales era una mica tenebrosa i feia una mica de por, perquè la música també et feia sentir por”
Mireu les fotografies i us adonareu del bé que ens ho hem passat i si ens voleu fer cas, aneu-hi.

Veure les imatges