2n – EDUCACIÓ VIÀRIA

L’alumnat de 2n ha realitzat l’activitat “Camina per zona segura i compleix les normes” dins de l’àmbit d’educació viària i per la mobilitat segura.

Van venir dues agents a l’escola per tal de conscienciar als nens i a les nenes que les normes són necessàries i s’han de complir i respectar per a una bona convivència.

Mitjançant diapositives i algun joc a l’aula, l’alumnat va entendre que per arribar d’un punt a un altre punt (ja sigui a l’escola, a casa, pel carrer…) han de buscar les zones més segures per desplaçar-se sense perill.

També ens van explicar perquè és tant important posar-nos el cinturó de seguretat i l’ús de la cadireta reglamentària quan anem amb el cotxe!

Veure les imatges