2n- CAMINS D’APRENENTATGE

Aquest curs hem iniciat els Camins Personals d’Aprenentatge en l’àmbit matemàtic a tota l’escola. Cada alumne té un camí personal amb diferents propostes que ha d’anar treballant al llarg d’una setmana. Dins d’aquestes propostes hi ha activitats individuals, amb parelles o amb grup.

Cada camí treballa activitats de numeració, càlcul, mesura, geometria … amb material manipulatiu, amb ordinador, tauletes, jocs, fitxes.

Els nens i nenes de 2n ja hem acabat el primer camí i ha anat molt bé! L’alumnat està molt motivat i engrescat i amb moltes ganes que arribi l’hora de camins per seguir treballant per on s’han quedat.

I el més important és que estan aprenent conceptes nous d’una manera amena i divertida!

Veure les imatges