1r i 2n – SORTIDA AL COSMOCAIXA

L’alumnat de 1r i 2n vam anar el dimarts 12 de novembre al Cosmocaixa per conèixer més coses sobre l’Univers aprofitant que a les classes estem treballant el nom de les nostres constel·lacions.

Els infants de1rA són la Constel·lació d’Hércules i els infants de 1rB són la Constel·lació de Draco.

Els infants de 2nA són la Constel·lació d’Hydra i els infants de 2nB són la Constel·lació dels Centaures.

Vam fer grups petits barrejant l’alumnat de 1r i 2n, entre tots ens anàvem explicant, tocant, experimentant tot el que veiem. Vam aprendre moltes coses i el millor de tot és que vam compartir una sortida tots plegats i ens vam ajudar molt! Ens ho vam passar súper bé!

Veure les imatges