1r B i 5è A. Anem a l’hort a plantar maduixeres

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

La setmana passada els nens i nenes de 1r-B vam anar a l’hort de l’escola a plantar maduixeres  amb els companys i companyes de 5è-A. Primer vam observar les plantes i després les vam plantar.

Va ser una activitat compartida on els alumnes més grans van ajudar als més petits en totes les tasques. Tots plegats vam gaudir de l’experiència i vam aprendre moltes coses.

Aquesta activitat forma part del projecte “L’hort escolar” que coordina i realitza l’Iñaki.