LES FEINES DE LA SETMANA

Bon dia a tots i totes. Preparats per començar una nova setmana tancats a casa? Això va de canelons. Aquí us deixo les últimes novetats per fer una mica de feina. Disposeu de tota una setmana, des del 30 de març al 5 d’abril. Espero que us agradin i les pugueu gaudir, doncs impliquen la col·laboració de la família.

Vídeo de la recepta

Comprensió oral

Expresión escrita

Expressió oral

Matemàtiques amb canelons

A part d’aquestes tasques setmanals que anirem passant, recordeu que disposeu al bloc d’un ampli ventall de recursos educatius. És important que els alumnes dediquin 30 minuts diaris a la lectura, així com poder avançar una pàgina diària d’un dels dos quaderns d’ortografia, el de català o el de castellà. També és important repassar les taules de multiplicar i les operacions bàsiques treballades: suma, resta i multiplicació.

De tota manera no us poseu nerviosos, cada dia no tenim el mateix estat d’ànim. És important establir una rutina horària on els alumnes puguin dedicar un parell o tres d’hores diàries a les tasques d’escola. Aquesta rutina però també ha de poder comptar amb certa flexibilitat en funció de l’estat d’ànim. L’horari que establiu no cal que sigui el mateix per totes les famílies.