Recursos pel confinament

Sobre la feina dels nanos a casa:

Sabem que és complicat gestionar les activitats dels nens i les  nenes a casa, és per això que a més dels consells generals que des de bon començament ens va adreçar el Departament hem volgut actualitzar i personalitzar la feina de l’escola.

Us recomanem de fer un horari de treball on es combinin les feines de casa, l’esbarjo i les tasques de l’escola d’una manera equilibrada, que aquest horari el feu amb el nen o la nena al costat i reviseu que faci una mica de tot durant la setmana, el que agrada més i el que no tant. Veureu que mica en mica nosaltres i el Departament anem ajustant la feina de manera que sigui més personalitzada i els  mestres puguem tenir el retorn de les feines que es fan a casa i fins i tot de poder fer alguna classe en directe… El Departament i l’Escola recomanem dosificar la feina i no forçar la situació ja de per si tensa. Deixeu-nos anar polint i ajustant la nova manera de treballar. En aquest document expliquem com ens estem organitzant actualment: ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE L’ESCOLA OCATA DURANT EL COVID19.

En fi, paciència, treballeu amb la canalla, deixeu que ells i elles facin pel seu compte i deixeu-nos fer i adaptar la feina a la  nova realitat que esperem passatgera i sobretot curta. Esteu en contacte amb tots els companys de la classe i ajudeu-vos també entre vosaltres. Si detecteu algun company amb dificultats per entendre, per connectar-se o pel que sigui mireu de donar un cop de mà i si encara no es pot solucionar digueu-ho a la delegada i així ens arribarà als mestres i mirarem de posar-hi remei.

Cada cop que es produeixin novetats les anirem publicant per aquesta pàgina, estigueu atents.