Sol·licituds per a l’assistència a menjadors escolars per al curs 2021-2022

Tornem a iniciar el període de presentació de sol·licituds per a l’assistència a menjadors escolars per al curs 2021-2022.

Període de presentació de sol·licituds: DEL 3 AL 31 DE MAIG DE 2021

Les sol·licituds s’hauran de fer via online, a la www.concadebarbera.cat

En aquesta pàgina hi trobareu un baner amb tota la informació necessària per poder fer els tràmits, estarà disponible a partir del mateix dia 3 de maig.

Les famílies que no disposin de les eines per poder fer els tràmits se’ls donarà suport des del Consell Comarcal,  haureu de sol·licitar cita prèvia.

Adjuntem les bases que regeixen la convocatòria i els criteris.  Bases ajuts individuals menjadors