Transport escolar

La gestió del servei de transport escolar va a càrrec del Consell Comarcal de la Conca de Barberà i inclou la presència, com a mínim, d’una persona acompanyant que realitzarà tasques de vigilància i control.

L’escola ofereix a l’alumnat del centre que resideix fora del municipi de l’Espluga de Francolí i que el Consell Comarcal autoritza, el servei de transport escolar i és el propi Consell qui assumeix les competències de gestió.

L’escola té una còpia de la Normativa de funcionament del servei que duu a terme el Consell. Anualment informa a les famílies dels alumnes que fan ús del transport, els documents i/o requisits necessaris per tal de sol·licitar els ajuts relatius a aquest servei que el Consell Comarcal de la Conca de Barberà atorga anualment.

Des del curs 2017-2018 hi ha una aplicació mòbil anomenada TRACEUS que facilita informació a temps real sobre les rutes escolars. Les famílies que sol·licten aquest servei reben un codi d’accès.

Trobareu informació actualitzada al web del Consell Comarcal de la Conca de Barberà.