Salut

S’administraran en el centre les vacunes estipulades pel Departament de Sanitat així com la revisió dental. Us avisarem amb antelació quan es durà a terme.

Recomanem la màxima higiene en la cura dels vostres fills. Aconsellem que no porteu els infants a l’escola quan estan malalts i tenen febre, diarrea, xarampió, varicel·la, polls, …, ja que pot ser perillós tant pel que fa al propi nen com pel contagi que suposa per als seus companys. Cal que informeu​ ​puntualment​ ​al​ ​tutor​ ​o​ ​a​ ​la​ ​tutora.

Quan un alumne hagi de prendre medicació dins de l’horari escolar, la família ha de lliurar una autorització signada (veure agenda) a la tutora i la recepta del metge on especifiqui l’horari i la dosi. No oblideu posar el nom de l’alumne a la capsa.

L’escola manté el programa “ESMORZARS SALUDABLES​”. Els alumnes han de portar: dilluns, fruita; dimarts, entrepà, dimecres, fruits secs i/o fruita i dijous: entrepà.

Aquest curs ens tornem a adherir al Pla de consum de fruita a l’escola, per la qual cosa entre els mesos de novembre a juny oferirem gratuïtament a tot l’alumnat diversitat de fruites i hortalisses fresques. Rebreu informació anticipada dels dies que es durà a terme.