SEGUIM APRENENT AMB ELS AMBIENTS D’APRENENTATGE

Caps de setmana de formació, cursos enriquidors de gran reflexió amb mestres d’educació infantil de l’Escola Octavio Paz de Barcelona. Intercanviem opinions, experiències, obrim mirades i prenem decisions. Parlem d’ambients, d’organització d’escola, de materials, d’avaluació, d’emocions, de lideratge, de transformació educativa, d’acompanyament als infants…

Seguim aprenent, fent i desfent a través de les estones d’ambients internivells a l’escola. Ambients de lliure elecció, no de lliure circulació on aprenen a prendre decisions, a comunicar-se, a gestionar emocions, a aprendre uns dels altres, a compartir, a representar, a crear i créixer plegats.

Aprenem a representar al paper les nostres creacions. Mostres clares i evidències de l’evolució dels aprenentatges dels infants.

Aquest trimestre els mateixos companys més grans de l’escola s’acosten a aprendre dels més petits. Compartim plegats petites estones d’ambients d’aprenentatge.