Visitem el dipòsit municipal d’aigua de La Cometa.

La conscienciació per la sequera comença pels més petits

Tot l’alumnat de primària de l’escola hem visitat el dipòsit de la Cometa. Allà, ens han rebut l’alcalde de l’Espluga, Josep Maria Vidal, i la regidora d’Educació, Anna Garcia. Ens han explicat els problemes de sequera que arrossega el municipi des de fa més d’un any, com funcionen les instal·lacions i també tota la xarxa d’aigua del poble. Mentre hi érem, han arribat dos camions que cada dia aporten aigua al poble.

L’alumnat ha pogut preguntar tots els dubtes que tenien i també han explicat algunes de les accions que estan duent a terme a l’escola i a les cases per estalviar aigua.

Aquesta visita s’ha emmarcat dins de la Setmana de la Natura/Bio que porta per títol “L’aigua no cau del cel”. Durant aquests dies s’han organitzat diverses activitats per dinamitzar les accions d’Escola Verda i conèixer la producció agroalimentària i l’alimentació ecològiques.

De la visita al dipòsit se n’ha fet molta difusió per les xarxes i la televisió. Tac12, i l’Espluga Audiovisual van fer un extens reportatge i també es van entrevistar diversos alumnes. Podeu trobar més informació a la pàgina web de l’escola: https://agora.xtec.cat/ceip-marti-poch/ i a la xerxes socials de l’escola, Instagram, Facebook i Twitter.

Agraïm la predisposició de l’Ajuntament de l’Espluga per compartir la realitat del municipi amb els més petits.