Dia Mundial de la Ràdio · 13 de febrer ·

L’any 2010 començava l’emocionant Projecte de Ràdio a l’escola i a hores d’ara seguim enregistrant programes! Celebrem aquest dia compartint fotografies del nostre projecte radiofònic. 📻

🗣️ La ràdio és un mitjà viu que promou la comunicació, facilita la lectura i la comprensió dels textos i agilitzales tasques de redacció. Estimula l’ús de la comunicació oral, ensenya a utilitzar la veu, amplia el vocabulari, ensenya -en definitiva- a saber expressar-se.

Potenciem també el treball cooperatiu i en equip ja que cada programa està pensat per un grup d’alumnes en relació al que s’està treballant a l’aula. 🙌🏼🎤 El docent fa de guia i acompanya des de l’inici fins a la gravació del programa.

🎤 SOM ESCOLA RADIOFÒNICA 📣