Bon dia, famílies!!!
El divendres de la setmana passada la classe dels Planetes i de la Festa Major vam anar d’excursió al Castell de Montjuïc. Allà, vam fer una activitat anomenada “De pedres a estrelles: la natura i el seu valor”. Vam aprendre moltíssimes coses noves!
Al castell de Montjuïc no hi vivia pas la família reial, no, no… Era una fortalesa militar que protegia la ciutat. I, sabeu què més? El castell està fet amb les pedres de la muntanya de Montjuïc. En aquesta part de la visita, en petit grup, vam construir les nostres fortaleses amb pedres.
Els militars vigilaven els enemics des d’una gran torre. Per guiar-se, ho feien a través de les estrelles, tenien de referència l’estrella polar. Vam practicar l’orientació amb unes bruixóles, havíem de cercar el nord. Per acabar, la visita, vam dissenyar el nostre propi microscopi amb la nostra constel·lació preferida!
Després, vam dinar i vam jugar una estona plegats a l’aire lliure. Com ens agrada visitar la natura i descobrir nous indrets de la ciutat!
Fins aviaaat!

