Racons de llengua

La setmana passada, els nens i nenes de segon i tercer vam començar el desdoblament de català. En aquestes estones, ens separem en tres grups alumnes de les dues classes i treballem en petit grup de manera col·laborativa. Entre tots i totes ens ajudem i compartim els nostres aprenentatges! A més a més, aprenem la llengua catalana a través de materials diversos i manipulatius.

Ens està encantant!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut