Dia del DENIP 2023

Avui a l’escola  hem celebrat el DENIP (Dia escolar de la No Violència i la Pau). Aquest any hem fet un arc de Sant Martí i, alumnes i mestres, les hem omplert de missatges. Després hem format un amb la paraula Pau al mig i hem cantat una cançó del grup Filferro, “Més enllà de l’arc de Sant Martí”(una versió de la cançó “Somewhere over the Rainbow”. Les famílies s’han unit a nosaltres per cantar i per escriure missatges de PAU.
Gràcies a tots i totes per compartir amb nosaltres aquest moment!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut