Treballem l’hort

Els nens i nenes del cicle mitjà  hem anat a l’hort per plantar cols i enciams. Hem tret les males herbes, hem remogut i preparat la terra per poder plantar de nou.
Ens ha agradat i les regarem i cuidarem per veure com van creixent. Esperem un bon resultat i poder fer un tastet.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut