PROPOSTES D’ACTIVITATS SETMANA DEL 14 AL 19 D’ABRIL 2n CI

 

1-Sabem que molts de vosaltres esteu llegint aquests dies llibres molt bonics i els que no ho heu fet, us animem a començar avui mateix. Segur que trobeu coses per llegir interessants.

En un full aneu fent una llista dels llibres que heu llegit i dels que aneu llegint aquests dies. Podeu posar de títol: LECTURA  A CASA.  Després aneu fent la llista amb  el títol del conte i el nom de l’autor o autora. Els que us agradin molt els hi feu una estrelleta al costat.

 

 

2-Com que ja teniu molta pràctica en recollir les dades del temps que fa cada dia i a final de mes fer una gràfica, us proposem que comenceu a  anotar el temps del mes d’abril. En un full de paper us podeu dibuixar el mes, tal i com vàreu fer a inici de curs a la classe.

No farem tot el mes. Comenceu avui i el dia 30 serà l’últim dia. Quan s’acabi el mes ja podreu fer la gràfica del temps.

 

3-Aquestes sèries de 4 figures s’han construït seguint un criteri. Però s’ha colat una figura intrusa en cada una.

Doncs es tracta de trobar quina és la figura de cada sèrie que “trenca la norma”.

Copieu el número de la sèrie i escriviu quina figura és i el per què.

 

I per últim, aquesta sèrie és especial: podem trobar un argument per descartar

qualsevol de les figures. A veure si ho deduïu.

 

 

4-Escriviu una carta als companys de classe explicant que heu fet aquests dies de Pasqua.
Ah! Sobretot recordeu que hi ha d’haver la data, una salutació, l’explicació, un acomiadament i la signatura.

 

 

5- REPTE DE LA QUARTA SETMANA

    • Posa sis botons, fitxes o el que tingueu en línia i una mica separats entre ells.

Quants espais hi ha entre ells?   Dibuixa-ho.
Ara col·loca’ls de manera que hi hagi 6 espais.  Dibuixa-ho.

 

      • Posa set botons en línia i una mica separats entre ells. Quants espais hi ha entre ells?   Dibuixa-ho.
        Ara col·loca’ls de manera que hi hagi 7 espais.  Dibuixa-ho.

 

      •  I amb vuit botons. Quèpassarà?

 

    • CONCLUSIONS:(Explica què has deduït que passa en aquesta activitat).
      (Heu de fer una foto del full i ens l’envieu. Així podrem veure a quines conclusions heu arribat. Les posarem totes al bloc de la classe.)

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>