SORTIM DE L’AULA: primer passeig fins el PARC DE LA VILA

El dimarts  9 de novembre després del pati a les 11:15 hores,  vam sortir de l’escola per primer cop des de l’inici del curs i vam fer una visita al Parc de la Vila, ens van acompanyar les mestres de reforç i de Diversitat, i la tècnica en educació infantil(TEI).

Vam caminar, amb la idea d’observar els arbres, els seus colors i veure si trobavem algun element natural interessant.(activitat inclosa a la UDI: “A LA TARDOR NI FRED NI CALOR”)

Va ser  un gran moment perquè els infants de 3 anys s’acostumessin a seguir consignes i ordres fora de l’aula, A les mestres ens va ser útil per saber si els alumnes escoltaven i seguien les consignes donades. Pels infants va ser un moment  important per seguir les normes, no marxar del grup i seguir allò que els adults els anàvem explicant.

Vam agafar: olives, ametlles, cireres de pastor , fulles i closques de cargols petits.

Us posem ALGUNES FOTOS d’aquell dia. Esperem us agradin!