Sortida al Museu de les matemàtiques de Catalunya!

Divendres 17 d’octubre l’alumnat de quart de primària vam anar d’excursió al Museu de les matemàtiques.

Aquesta sortida ens ha ajudat a definir molt més el nostre projecte, hem vist que les matemàtiques no només les trobem a l’aula o en un museu sinó que, si fixem la mirada, estan presents al nostre entorn.

La sortida va ser molt enriquidora, vam poder gaudir de diferents propostes i reptes on les matemàtiques hi eren presents; laberints, mosaics, combinacions, muntatge d’estructures… Després de la visita vam fer una descoberta pel parc de Can Mercader, fotografiant conceptes matemàtics i és aleshores on vam veure que fins i tot als parcs trobem “mates”! En acabat, vam fer un pícnic al parc i vam acabar el dia jugant, jugant i jugant.

Aquí teniu un petit recull d’aquell dia!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>