HARRY POTTER I ELS SEUS COMPANYS EN BUSCA DELS HORROCRUX

L’alumnat de 5è ha realitzat aquesta unitat que té com a objectius:

1. Treballar cooperativament per resoldre situacions i reptes.
  2. Dur a terme les activitats i resoldre-les cooperativament.
  3. Ajudar al grup a realitzar les tasques
  4. Respectar les idees dels companys
  5. Participar en el grup aportant les meves idees.

Mitjançant els personatges de la pel·lícula de Harry Potter, cada dia l’alumnat tenia una funció diferent dintre del seu grup cooperatiu. La suma de tots permet anar realitzant les tasques i superant les dificultats.

Els personatges tenen funcions diferents i són els següents: Harry Potter, Hermione, Dobby, Hagrid, Dumbledore i Errol.

Amb cada repte cooperatiu superat aconseguien un Horrocrux que els revelava una paraula d’una frase final.

Finalment van aconseguir tots els horrocrux i descobrir la frase final:

Si vols arribar ràpid, camina sol, si vols arribar lluny, camina en grup.

Compartim unes quantes imatges de l’alumnat cooperant i treballant en equip per a resoldre els reptes motrius.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *